Wednesday 20 July 2011

hai , kbai - -

k assalamualaikum *sambilbuatmatastim =_______________=

 I was like ,...... seriesly takde mood nak taip langsung but I just wanna .... errr .. arghhh ! nak lepas kan geraaaaaammm jeee ni = = k  k . huuhhh , astargfirullah hal'azimmmmm >< hiuuhhhh T_T'' fife fahu fang famu fuuu fawan fifeeeeeee ! aaaaaaaaa k tenang qila tenang . kau budak baik kan ? k bagussss . watlleeeekkk watkuuuwwwlll , wat peace-2 (Y) , butt aaaaa  aaaakuuu tak boleh , serieslyy lahh bodohhh , kau apa yang aku ada kau nak rampas . ape masalah kau ? takde life ke ? aku ... mmm bukan ape . aaa malas lah nak cakap pasal kau . aku just buat apa yang Cikgu Salmah cakap , dia kata :-

'' Maafkan je orang yang buat salah pada kita bah , nanti kita takda lah pikir kan dia selalu , haaa gituuu , lagi satu cikgu mau pesan , jangan cari masalah dengan orang yang kita benci , selawat banyak banyak , insyaallah , hilang rasa panas baran kita tuuu , mungkin kita JEALOUS dengan mereka kan , atau apa apa yang berkaitan dengan kita , yalaahhh manusia tidak sempurna dimata orang dan mereka selalu membuat kesilapan , jadiiii cikgu mau kata disini bahawa jangan ikotkan kemarahan sangat keranaaa apaa ? haaa kemarahan itu perangaii syaaiiitaaaaann , pahamkan apa yang cikgu katakan ini ? ''

haaaaa ayat ni still and tetap dalam kepale hotaaaakkk aku . k cikgu , PAHAM sangat even cikgu orang sabah baaahhh , hahaha :p k aku maafkan kau , k kau boleh belaaaa bai :>