Friday 15 July 2011

hihihi

assalamualaikum and good evening blogger sekalian :>

tadi terus je online dah ada orang IM aku dekat facebook yang dah semakin pelik tu kan alaaa yang korang salu ngadu pasal IM hodoh lah pejadah semua tu kan k back to topic :3 kawan aku si chuaa *not a real name kasitahu yang err err ada one guy ni nak meet up dekat sekolah kiterang . and yeaaahhh btw that guy ade kem SPM pejadoh ntoh kan aku tak ambil tahu ponnnggggg :'p hikk 

so aku pun mcm err err mmm k k aku ikot aku ikot lagipun esok aku bukan buat ape ape kan so better teman kawan aku pergi sekolah tu . dapat jumpa laki tu ? hahahahah aku kenal laki tu :> bangga ni bangga ni :p ihih kiterang panggil dia as ''bawang'' ada maksud yang tersirat and tersurat lah kan nama tu just kiterang jeeewwww yangg tahuuu nyeee ponngggggg xD

aaaaaaaaaa tak sabar pulak , k k rancang dulu esok nak pakai ape , err err nak pakai baju yang ni and tudung tu and seluar dekat situ k k dah dapat weekkk :p hikk ramai orang kata dia HOT sungai siput ? ohh yeaaahhh ? alaaa mesti handsome lee tuuwwww :D hahah k apa aku merepek ni - -'

kbaaaiiii , nothing to type :> assalamualaikum .