Wednesday 13 July 2011

kokorikulum

k assalamualaikum 

harini aku ada koko yang agak best but membosankan sikit and penat nak DIE hahah k bajet nak speaking tunggang langgang pulak kan err err tadikan tadikan aku dapat buat SERVE bola tampar 5 kali non-stop #woooaahhhhh :O like seriesly I was like , DAMN how awesome I am ceehhhh bahahaha kdah diam :p

aku suka bola tampar  hihi memanglah suka kan sebab dari sekolah rendah lagi aku belajar mende ni sampai lah ke menengah tapi bila dah masuk sekolah menengah mcm hampeehhh - - kakak kakak tu bukan nak ngajooo elok elok tapi buat hal dorang masing masing . ye kak , tujuan adik datang dekat padang asrama tu memang nak tengok akak buat hal sendiri pun bukan nak tengok kami main . errrhhhh geram aku . tahu lah dahh prroooossss kan :'O jealous ni jealous hahah ktakde mase nak jealous :'>

tadi aku pura pura bergaduh dengan sarah hahahah lawak kot semua orang tengok kiterang semacam jee . dalam hati mesti kata , '' hahaha budak gila '' , and ada jugak usha macam tak puas hati . ek elehh haiii , biarlah aku nak buat ape pon , terkinja kinja mcm berok ke ape ke ade susah kan kau ke ? kalau sakit mata sangat tutup je mata hikk :p

kbai , nakkk layan pey-serr-buk !  assalamualaikum :>