Tuesday 12 July 2011

history comes again

assalamualaikum

k harini qila takda mood nak tulis panjang panjang and im so disappointed with someone , i dont wanna say his name . he pretend that i am not his girfriend . what ? k fineeee GOTOHELL ! aku bukan girlfriend kau pun aku on ke tak on ke kau tetap taknak tegur aku , yeaahhh sebab tu bagi aku love is suck ! 

pertama kali bercinta ya allah bukan main lagi post dekat wall miss you love youu need you pejadah semuanya lagi kan bila dah boring couple mulalah buat hal masing masing . that i'm talking the truth ? k memang betol pon and ITS HAPPEN TO ME . ya allah , aku dah muak dapat perasaan yang sama bila aku bercinta what what? perasaan apa ? ofcourse sedih . pakwe sendiri anggap makwe tak wujud . maybe we should talk tapi I dont know why aku rasa mmm malas nak kacau dia dah , kalau dia sayang aku pleasee lah weh kan tegur aku . nampak sangat dia tak sayang relationship ni :| kalau dah benci aku , just leave me , jangan kasi aku terseksa boleh ? aku sayang kau , cintakan kau tapi aku dapat apa kalau aku sayang cinta kau semua tu ? you give me nothing . nothing . 

hmmm aku taknak kepala aku stress lagi pasal boy , aku nak study and bertekad sangat nak naik kelas . aku malas lah nak fikir apa lagi , maybe we should over our relationship , asyik aku je yang kena start tegur kau . kau pernah ? yeaaahhh memang pernah , tapi jarang buat mende . hmm dahlah , aku tengok apa yang dia akan buat dekat aku . maybe aku ni bukan wanita pilihan dia . dahlah hodoh kan , aku je yang OBSES LEBIH dengan dia , bagussllaaahhh kan macam tu . aku ni memang perempuan taktahu malu pon . menggedik sana sini je kan kerja aku , betol kan? :/

kbai , nak study and trying to focus on my studies , assalamualaikum .