Tuesday 12 July 2011

sakit hati

hey assalamualaikum dari saya budak yang paling baik dalam dunia ni hihi :>

todayyy story is , er er mmm boypreennggg ? boyprenggg ? k boyfriend , paham dah ? :O k semua ada boyprenggg boypreenggg ni kan , sapa takde raise your hands up ? dah ? k takpe aku tak nampak pun :3 yeaaahhh aku pun ada but but , mmm bila dia online dia bukan IM aku ke post dekat wall aku ke , aku nak tegur but kau tu kan selalu sangat dengan BUSY kau tu , seriesly aku rindu kau . jyeaahh betul lah kata kakak angkat aku , jangan terlalu sayangkan seseorang tu sangat nanti diri yang merana :'p hmm yeahh aku tak boleh lah , kalau couple mesti sayang lebih dekat BF aku i dont know why laahhh bradeerrrr ehh lupa braderr sistteeerrrrwwww hik . k stop .

mmm ehh lupakan jerlah pasal boyfriend ni . buat sakit kepala jeeewwww leewww . k aku nak story sikit pasal sorang budak FAKE ni yang nak merampas semua kawan kawan baik aku punya KAWAN , dorang budak MCKK , budak FAKE ni terhegeh hegeh sangat dekat budak MCKK , padahal dorang dah tahu yang kau tu FAKE , hahaha bodoh . I love when I've already know the trurth and now just listen THE LIES story from the FAKERS :> lawak lawak . kau nak putar belit cerita ke if kiterang tanya samaada kau FAKE ke tidak ? harhar :'3 buduuu sungguh .

lawa nyaaa lah kan gambar FAKE kau , mana kebas ? nak satuuuuu haha taknak aaa boringg jadi FAKE , they just love FAKE BIODATA not our TRUE BIODATA :> betol kan betol kan betol kan ? hihi saya tahu saya pandai hahah k dah diammsss . er err sedarlah diri weehhh , just be yourself . kau tak sayang diri kau ke ? ohhh lupaa orang takda LIFE macam kau memang tak sayang diri . k bagus takpe dah fafafahaaaammmm . haihh kau ni , kawan makan kawan betol lah . sedap ehh kawan makan kawan ? boleh tak KITERANG nak try buat dekat kau yang kawan makan kawan tu ? mesti sedap kan sebabtu kau buat . kfaaiinggg kiterang buat :> hahah kejam :p k lantak situ . kawan aku punya lah buat baik dekat kau tapi kau ?

haaaiihhh weehh weehhh , sedarlah weehh k ? aku malas nak mention name kau dekat sini , kang kau terasa , ehh kalau terasa kesah pulak aku ? k k tak kesah tak kesah and tak kesah langsung and also taknak amek kesah hahaha mmm kau ni , insaflah k ? itu je pesan dari aku budak comel yang baik hati menasihati kawannya hikk :p

kboii ~ assalamualaikum :)