Monday 11 July 2011

things to do

hai assalamualaikum blogger yang gedik sekalian hihi :p

things to do ? apa yang nak diDO kan ? k let me tell you . tadi punya lah kelam kabut aku cari kawan aku sebab nak tanya bila ujian selaras 2 and final year examination punya tarikh , finally dapat jugak #fiuuhhh >< betapa seronoknya aku tahu tak ? hisshhh . memang tahun ni aku bertekad gila lah nak naik kelas , sumpah aku cakap . Ya Allah , tolonglah aku ya allah , berilah aku kerajinan . aku ni selalu sangat malas - - aku pon tak faham apekene dengan diri aku ni . uhmp ! haaa talking about exam , tahun lepas aku takde lah bersemangat macam tahun ni hikhik , entah kenapa tahun ni semangat nak naik kelas tu bertambah tambah , tapi aku ni adalah sedikit tabiat MALAS aku ada . tolonglaaahhh perrgiiii weehh . aku nak belajaaarrrr . taknak jadi PEMALAS !

rindu bebudak CP :( rinddduuuuu ~ takpe , insyaAllah tahun depan aku masuk kelas korang k ? wish me luck . harini mood tak berapa nak rajin sangat nak taip pepanjang leboooo . cause ... err hmmm ntah :/ haihhh .

kbai , assalamualaikum :>