Sunday 10 July 2011

bored storraaayyy

assalamualaikum , haaa tak jawab dosa . ggrrr aku pelik laahhh . aphal start nyaa aku buat blog baru ni aku rasa nonstop jee nak buat post baru :/ boleh tak kau berhneti menaip wahai tanganku yang tercinta ? tak bolehh ? alaaa kenapa ?  Sebab tangan aku memang akan menggatal nak update benda yang tak penting dan merepek repek yang semua tak nak baca tapi buat buat baca . Fuhhh #sempuuuuuuuuuut

k guys , story harini ialah about my life yang ... err pasal Justin Bieber bolehh ? hahah mesti korang dah pernah dengar pasal dia . yeaahhmaaan dia couple dengan cik S , tahu ? taktahu ? ktak heran :p  aaaaa aku tak suka betol time aku period , mesti moood aku down gila Y Y taknak bad mood , aku sendiri pongg tak suka diri aku sendiri mooodyyy memanjang . lepas moooddyyy mula lah nak jiwang sana sini , ee tak kuasa mak nak layan - -

nak gosip pasal ape ehh ? haaa wehh wehh wehh >< ada budak ni kan korang kan , dia gedik nak bajet HOT dalam facebook . ee HOT kau tak kemana lahh . what ? kau kata aku pon bajet HOT , wehh cermin diri dulu k sayang ? benci aku ? mehh kiss sikit kasi kau suka muahhmuahh :* thanks laah kata aku perasan semua . saya memang perasan pon sebab apabila saya perasan awak takda tanggung dosa saya kan ? kisaaahnyaaa awak pasal sayaaaaa :3 dahlah BF kau player , bukak lah sikit mata weehhh , haaa kan aku dah start nak menambah dosa ni -- pakwe kau form berape ? what what ? puihhh SPM candidate , then kau form bapee ? haaa ? haaaa ? HAAAA ? hek elehh dikk , hang baru TINGKATAN SATU , PMR pongg belum tentu lepas , just kelulusan UPSR jeewwww harharhar xD #kstopakudahkejamsangatni -- baguslah kan pakwe kau remove aku dekat facebook ,  tak batak pon . kau remove aku je kan ? naahh amek kau aku block kau dengan makwe kau tu sekali . GET A LIVE LAAHH . dah buat salah then lari . ingat kau handsome ? kmemang handsome . tapi handsome lagi pakwe aku hihih . ape tukar topik ni ? haihh back to topik .

mmm ! aku tak suka kau , kau pon tak suka aku . aku tak ganggu hidup kau , and kau jangan berani ganggu hidup aku balik . fair ? :3 hurgghh geraaam - - and this is another last story aku nak sharinggg maringgg , ada lah kan seorang perempuan ni , dia tak puas hati je dengan aku ? apa masalah kau . apa aku dah buat ? setahu aku , aku tegur kau pun jarang sangat sangat laahh weeehhh -- aku dah merepek , dah diamm :3 kchiioooowwwww . 

assalamualaikuuummmmm :>