Sunday 10 July 2011

a guy that make me smile

assalamualaikum warahmatullah hiwabarokaaaaatuuuuuuuuuuhhh :D

hihih , excited aku nak tulis pasal budak bahlol ni :3 the name was given is , Afiz Hamzah . umur ? naaahhh , sebaya dengan aku --' sebokk jeee . staying at ipoh perak. dekatt jeeeewwww ~ :> handsome ? takde laaaahhh handsome mana kan . tapi bagi aku dia handsome sangat , ^^ this is my first love yang aku couple dengan orang yang SEBAYA dengan aku . selama ni aku couple dengan budak atas aku , sebab dorang MATURED :p aku tak pernah terlintas nak couple dengan orang sebaya aku sebab aku tak yakin yang dorang boleh jaga aku dengan baik , yerlaahhh . umur dah sama , perangai kebudak budakan mesti sama punya , right ? tapi dia ni lain sikit orangnyaaaaaa . aaaaaaa aku malas nak cerita tot tet tot tet pepanjang lebor pasal dia , hikk :'p

Aku sebenarnya kan ... alaaaa malu nak cerita :3 akuu dah lama suka dia since aku webkeeengggg dengan EXBOY aku dulu , dorang kawan baik lah jugak setahu aku . dorang hangout sesama masa tu , then kebetulan aku ajak webkeennggg kan , ex aku kata dia tengah hanging dengan kawan , and i was like , eerrr hentam jerlahh janji dapat lepas rindu tengok muka kau . harharhar :p then , dia perkenalkanlah kawan dia sorang demi sorang , aku pon macam shitt boringgg --' then then then , aku ternampak lah muke anak hamzaahhh nii tengah buat pebende ntah dekat sebelah ex aku . mcm orang tak betol pon ade -,-' ktakpe tak kesah . aku pon watleeekkk watkuuwwwlll jelah kan .

then add lah dia dekat facebook . usha usha usha gambar dia , peeehhh . handsome lah jugak kan . hikk . walaupon muka kau penoh dengan PIMPLE , hahaha :DD nak tergelak aku , ktakpe takpe . i terima youu seadanyaaaaa :*  

dia sporting lahhh jugaaakkk . dulu aku takot sangat nak tegor dia sebab ramai lah kan , RAMAI lah kan orang kata yang dia ni HOTSTUFF JJ , sooo aku segan nak tegor hotsetaaffff semua ni :B then dia selalu post dekat wall aku , kiterang pon berkenalan , oneday , dia ajak meet , aku pon sanggop lah kan pecahkan duit tabung semata mata nak belanje dia pe semua tu #hahatakbetolponsebenarnya :p act , mintak duit dekat mak jerlahh , kan . KAN ?! hikk , rugi aaa nak guna duit tabung , gilo --' punya lah beria suruh aku belanja dia bagai . tengok tengok aku dok lepak dengan kawan aku je dua orang dekat McD tu . ciiisssss -,- kuasam . 

05072011 - this day memang .... I was like ,whattt ? dia mintak couple ? gila lah dia ni . aku punyalah hodoh macam ni pongggg dia ade taste ke . what a suck taste betol mamat ni . aku tak sangka dia boleh suka aku ? padahal kenal tak sampai seminggu -- lain lah macam aku , dah lama pendam rasa SUKA dekat dia , hikk :p aku pon tanpa ragu ragu setuju lah kan . aku pon boring juga single je memanjang . adeehhhh . nak juga rasa disayangi , dibelai , dijinak , aww aww haha gedikplakaku --'

bawah ni gambar dia yang aku paling suka , SIKIT :p tak banyak pun . jangan terasa ehhh dedik ? kau memang tak handsome pon hahaha :DD mmmm , aku ni kiranya nasib malang sikitlah kan . ada boypreenggg memang ada , tapi tak banyak spent time lama lama . yelaaaa mana tak nyaaa . dahlah bahlol ni takde phone . pantooohhhttt betol --' ish ? astarghfirullah halazim :3 tak baik aku :p dia ni kan , kan kan gedik tahu tak dahlah suka kasi aku rindu kau kasi aku sayang kau bagai and one more thing aku paling tak suka kau buat aku rasa cinta dekat kau sebab aku akan selalu jeee ingat dekat kau (cakaplajulaju), haaaaa #semppuuuutttt .

naahhhh . hadap laah muka bapok ni lama lama , hahaha xD 



 harharhar :DD


apa yang kau nak pegang haaa gila ? --'


bajet comel , xD #memangcomelpongggg,hikk :p


okayyakutaktahunakkateapedengangambarnisebabnampakhandsomesangat :3

THANKS MAKE ME SMILE LEBELI BOYPRRREEEEENNNGGGGG