Sunday 10 July 2011

superman

assalamualaikum :>


12.11 AM 


aku still tak dapat tidur even mata dah on off on off banyak kali , hmmm bila landing atas katil jeee , mata fresh pulaaakkk , ggrrrr (!) so decide nak update blog ni pasal seorang jejaka A yang aku minat :)


ade minat sorang laki ni tau , even aku dah ade BF , aku just minat dia gitu gitu jeee . first , tiap kali aku online , mesti kena usha dia punya facebook dulu , sebab nak tengok samaada dia online ataupon tak . one day , aku memang nak sangat tau nama betol dia apa . malam tadi , aku dah dapat dah nama panjang dia senyap senyap tanpa tanya dia . maybe dia handsome buat aku suka dia , bukan tu jeee , dia baik sangat . ade hari tu , aku try tegor dia , yelah bebudak HOT mcm dia mana nak tegor aku , aku jerlah kena tegor dia , aku tegorlah dia . dia layan aku baik sangat , baik sangat hikk :> aku tak boleh lupa lagi cara dia layan aku . hahah mcm obses kan aku ni dkt dia ? but NO :> just suka cara dia layan orang , just that ;)



AAAR :) nama ni , aku sorang je tahu ape maksud dia , hikk :p muahmuah :*


kbaibai ^^ assalamualaikummmm .